مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 19:122022-02-28حوادث

 برخورد قاطع و جدی پلیس زنجان با اراذل و اوباش


فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه زنجان جای امنی برای افراد هنجارشکن و مخلان نظم و امنیت نیست، از اجرای طرح ضربتی مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و دستگیری 18 نفر از اراذل و اوباش در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رحیم جهانبخش گفت: به منظور ارتقای احساس امنیت در جامعه و با هدف مقابله بی امان با مخلان نظم و امنیت عمومی و نیز ارتقای امنیت عمومی شهروندان، طرح مبارزه با اراذل و اوباش با هماهنگی قضایی از هفته گذشته در استان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان جای امنی برای افراد هنجارشکن و مزاحمان نیست، بیان کرد: پلیس برخورد مقتدرانه ای با کسانی که بخواهند با رفتارهای خشن، روح و روان و نیز کالبد اجتماعی جامعه را دچار تلاطم و ناامنی کنند، خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان زنجان با قدردانی از مقام قضایی در حمایت از پلیس در برخورد با ناامن کنندگان جامعه، اظهار کرد: با اجرای این طرح و با اشرافیت کامل اطلاعاتی 18 نفر از اراذل و اوباش سطح یک و 14 نفر از اراذل و اوباش نوظهور، شناسایی، دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

جهانبخش، هدف از اجرای این طرح را که مطالبه بحق مردم و همشهریان است، ارتقای امنیت روانی و اجتماعی دانست و تصریح کرد: از افراد دستگیر شده در اجرای این طرح، 20 دستگاه سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 برخورد قاطع و جدی پلیس زنجان با اراذل و اوباش

 برخورد قاطع و جدی پلیس زنجان با اراذل و اوباش